lørdag 21. desember 2013

Så, vi har kommet til dette...

Dessverre er det nettopp det vi har. Først strekker jeg venstreleggen før jeg har stått opp grunnet krampe, så klarer jeg å overanstrenge muskelsenene (Er det noe som egentlig heter muskelsener?) mellom høyre skulder og hals pga en dum plassering av mobilladeren min. Nei, dette er ikke en klage etter sympati, men ment som en statusrapport. På en måte.

Sist gang jeg snublet over en webtegnesterie fra -03 endte jeg med å legge inn mange linker i flere innlegg. Da jeg nå har forstått hvor upraktisk og mindre gjennomtenkt dette var fra min side, skal jeg gjøre mitt beste for å unngå denne fallgruven denne gangen. Derfor skal jeg kjapt (unngå å) forklare konseptet QC.
Klar? Okei, her tre sykker jeg finner meget humoristiske (kan ha mye med at jeg ikke er i det musikalske nivået som forventes av seriens lesere):
Nr. 720.
Nr. 897.
Og nr. 1425.
Ferdig for denne gangen.

Jeg har også hatt planer om å introdusere en annen internettskriver en god stund nå, men det får bli en annen gang.
Gratulerer hvis du allerede vet hvem det er.

Ingen kommentarer: