onsdag 31. juli 2013

"I also live in a basement. Just wish I knew who's house this was..."

Sitatet er ment ironisk, både om folk som bor i kjellere og gamere, samt gamere som bor i kjellere. Ja, jeg bor i en kjeller. Ja, jeg er en gamer. Nei, jeg har ikke sett på Jay Leno, men jeg tenkte jeg skulle sjekke ut hva alt oppstyret var (link under) før jeg uttalte meg mer om hans forsøk på humor.
Og jeg tror det hele var litt vel overdrevet fra folk som skriver rasende innlegg på nettet.
 

World War Z
Boka var bedre.

Ikke det at jeg har sett filmen enda. Usikker på om jeg burde dele opplevelsen med noen eller ikke. Okei, forfatteren ønsket seg Brad Pitt i en eller annen rolle, så han er nok fornøyd. Forhåpentlig. Traileren var også rimelig skremmende. Soundtracket gav meg frysninger. Men for George A. Romero’s skyld, ikke la dem ta for mange kunstneriske friheter når det kommer til originalmaterialet (jeg skal tross alt sove etterpå)! Tittelsitatet ble med ett ganske mye mer dystert og apokalyptisk.

Ingen kommentarer: