fredag 12. august 2011

Merkelig lørdag

La meg fortsette med introduksjonene.

Jacob, som har flere likheter med en karakter fra Twilight enn noen andre enn jeg vil innrømme for meg selv, ble tilknyttet avdelingen for kort tid siden og har allerede rukket å sette sitt personlige preg på omgivelsene rundt seg. (Og med omgivelser mener jeg det private rom da det ikke er korrekt å endre på noe fysisk her ved hotellet uten godkjennelse fra så å si høyeste hold, men det er en annen historie.) Vedkommende har også en del til felles med flere folk fra klassen min på videregående også.

Womb (som selv valgte callsign), er en del av det faste crewet fra før jeg forlot natten. Selv tenkte jeg å finne en referanse til Di Grind, men nei, det var nok ikke aktuelt. Personlig må jeg også si meg enig i at selve ordet er et godt ord (og betydningen enda bedre enn alle andre sammenhenger enn denne her). Utenom det er Womb en av de mest balanserte og fåmælte ikke-søringene jeg vet om, samt har mer til felles med the Unbeliver enn resten av gjengen her.

Begge disse to har først nå blitt nevnt og offisielt navngitt i denne posten.

Ingen kommentarer: