fredag 26. august 2011

Drømmer, zombier og klimaks.

Har du noen gang den følelsen av å kunne fortsette på en drøm? Nei, ikke en dagdrøm, jeg tenker mens du sover, våkner og legger deg til å sove igjen. Det trenger ikke være samme dag, samme måned eller samme år heller, tid er (nesten) uvesentlig. Det er mer følelsen av av å plassere en fantasi på pause, utvikle universet og deretter fortsette på historien ved en senere anledning. Selvsagt, hvis det har gått for lang tid og du ikke kan huske om du har drømt noe lignende tidligere, så er det ingen umulighet for at det blir med følelsen. Men likevel, det fremstår så ekte, så sant... Uansett, grunnen til at jeg tar opp tema er fordi jeg selv våknet i denne tilstanden og ville gjøre noe med det, og da fremsto blogging som et reelt alternativ.

Nettet gikk. Kan dette være starten på apokalypsen? Hjelp, kommer zombiene? Og jeg er ikke klar! Stemningen passer – torden, lyn, høylytt regn og klokken nærmer seg midtnatt. Som Elan sa -
klimaks.

Beklager, men siden verdens ende kanskje er her nå, har jeg andre ting som er mer vesentlig enn internettskribleri.

Ingen kommentarer: