onsdag 25. mai 2011

Jeg burde virkelig ikke blogge nå...

Jeg kledde meg tydelig meg åpenlyst nok da tre ulike personer fra jobben tok referansen samt min mor og hun jeg holder på med. Himmelen er rød, men det burde ikke gjøre noe annet enn at jeg ser, observerer og lagrer det faktum her. Uansett. Det er første gang på virkelig veldig lenge at noen har kommentert og sett hva det er jeg forsøker å sende ut, så klesmessig har denne dagen vært tilfredsstillende. Og matmessig. Og ildmessig. Ismessig. Eder og galle har også sin plass her. Mestringen av alternativ informasjon gjorde Fightingbird langt høyere stilt enn Minion denne gangen. Timmy, darling, hvor sant er ikke hva du sa. Bli bedre, Romeo, og god helg. Og herr Gresskar? Tusen takk. Selv om jeg ikke viser det betyr det ikke at jeg ikke setter umåtelig stor pris på det. Hvit Audi.

En fugl flyr over himmelen.

En jente som vlle bli kjent med meg fordi hun syntes jeg virket interesant linker til meg, så da burde jeg gjøre det samme (selv om det teknisk sett ikke er det siden jeg bare legger henne ut i denne posten her og ikke som en konstant link, men vær så snill å ikke gå bananas over dette).

Ingen kommentarer: