onsdag 11. mai 2011

Bang, bang, go, go.

Soloeventyr er ikke alltid like undeholdende, er det vel? Omtrent som kaos og flaks, men et behagelig og deilig kaos og masse flaks. Så da var det greit.

Greit, nå gikk det ikke helt geit hele natten, men geit, hvor flaks vi hadde! Ut i fra omstendighetene kan jeg sette tittelen "den heldige" bak navnet mitt med god samvittighet.

Det har, og er, mye som oppholder meg for tiden. At denne siden lider av det kan jeg gjøre lite med. Muligens at hver gang folk kommer og sier at det er en stund siden jeg har sendt ut et nytt innlegg er det to ting som skjer - jeg liker å få vite at vedkommende leser hva jeg skriver og vil ha mer, men samtidig trigges den ondskapsfulle siden som vil vente en stund med å publisere en ny post. Dessverre er begge sider veldig meg. Altså, folkens: dropp, om du føler at det er greit for deg, hint om at du får med deg hva jeg fører ned her, men ikke gå aktivt inn for å overtale meg til mer!
Omvendt psykologi har en tendens til å fungere, ser du.

Ingen kommentarer: