torsdag 21. april 2011

Thuesday simply doesn't cut it.

Skjærstorsdag. Helligdag. *skuldertrekk* Godt betalt.

Men jeg ville gått fem hundre mil og jeg ville gått fem hundre til bare for å være den mannen som går ett tusen mil for å falle ned foran din dør.

Ble mistet litt i går, men også funnet. Skyggedanseren, Regnbuejenta, Mistress to the House of Silence, den kommende kvinnelige versjonen av Lars Monsen og hennes Zahltalende mann, min nyeste selvpåkredve inspirasjon til min nordiskættede leiemorderske mellom to permer, GM, damen som ble sittende fast på femti, Ulvemannen, mannen som aksepterer og anerkjenner mine klemmer med holdning til en konge, de tall-løse, de likesinnede, de smilende, de positive, de underholdende, de ukjente og de kjære, de mystiske og de fysiske, de jeg helt sikkert har glemt å nevne i løpet av gledessangen,
og utallige andre medsammensvorende. O lykke!

Hva kan jeg si? Regler er til for å brytes.

Datatla, datatla, datatlatlatlatlatlata!

Ingen kommentarer: