torsdag 10. mars 2011

I'm awesome.

Tenke seg til at jeg klarte å få ned dette innlegget uten at det stinket søvn (eller noe annet) av meg. Må si at målet er nådd.

Etter å ha vandret fra Sandvika til Røyken med bue i hånden og pilkogger (med piler) over skulderen har jeg forstått at om man skal skille seg ut, så er det lurt å bringe våpen. Forutsetningene er selvsagt at det er en helt vanlig dag uten en drøss med laivere som bringer med seg hva nå det enn er de trenger for å drepe drager, for det fjerner litt av fokuset på deg som individ, selv om effekten av en bande likesinnede alltid er gøy å ha med i det offentlige rom.

I ble Chuck Norris 71 år og jeg deltok på The International Day of Awesomeness. Bortsett fra det har verden gjort som verden gjør, men det kan vi snakke mer om senere.

Nevnte jeg at jeg hadde lært noe nyttig i dag? Åpen kommunikasjon er gull verd.

Ingen kommentarer: