fredag 25. mars 2011

“The Death Star will be completed on schedule.”

95ggk5

Det var
det jeg trodde også. Dessverre viser ting seg å ikke alltid være slik en hadde forventet seg at de skulle være, men det er en del av reglene.

Den siste tiden har jeg vært opptatt, noe den som leser dette vil kunne ha kommet frem til på mangel av innlegg. Det er en av de tingene jeg liker med bloggen min (at jeg skiver så uberegnelig, mener jeg). En annen ting jeg setter pris på et at folk leser den. Men, siden en del av det å følge en blogg er å være anonym, vil jeg ikke få vite dette før noen ”tilfeldigvis” dropper kraftige hint eller informerer meg om dette i løpet av en samtale. Uansett, til leseren som vedkjenner seg, takk for at du befinner deg på denne delen av edderkoppspinnet når du selv følger for det. Og til leseren som ikke vedkjenner seg, så har jeg ikke noe å si, mest fordi jeg ikke vet hvem du er.

xkcd gir råd om blogging. Av åpenlyse grunner velger jeg bevisst å se bort i fra denne regelen når jeg skriver? Hvorfor? Fordi det er bare en person jeg hovedsakelig blogger for. Meg selv. Alltid vært det, kommer alltid til å være det. Selvsagt er ikke dette like sant om alle innlegg jeg har gjort eller kommer til å gjøre, men likevel følges dette overordnede målet så godt som mulig. Og vet du hva? Målet er snart nådd.

På gjensyn, min leser, og måtte du vende trygt tilbake igjen.

Ingen kommentarer: