fredag 25. februar 2011

Vedrørende paradoksale elementer‏

Denne overskriften burde være forklarende nok i seg selv, så ingen andre enn denne setningen vil bli brukt på den.

”Jeg er ikke et lysvesen. Jeg søker lyset, finner behag i det, benytter meg av det og er takknemlig for det. Men jeg er ikke noe lysvesen. For jeg kaster skygge.”

Vaktlisten for mars har ankommet og etter eget ønske ser den ikke ut slik som den vanligvis gjør, noe som etter omstendighetene egentlig er ganske så fornøyelig for min del. Hva andre mener om saken har jeg ikke gått i dybden for å få uttalelser om, men jeg skulle tro at det meget snart vil dukke opp endringer så fort ansvarspersonen godkjenner slike forslag.

Jeg er sulten.
Google er din venn.

Ekorn irriterer meg.


Te hjelper. Te varmer. Biter ikke. Knaser ikke. Synger ikke. Særlig.

Jeg vet ikke hva det er som har trigget det, men belter av krokodilleskinn på veggen fikk meg til å innse at jeg ikke liker jakt som sport. Det kan også ha noe med bildene av krypdyr som (det ser jo slik ut) regelrett henrettes for fotografen. Jeg har mange dårlige sider og lærer stadig om meg selv, så empati for dyr skulle egentlig ikke være et stort sjokk.

Heldigvis for meg var det ikke jeg som fikk det store sjokket heller.
"Det forventet du deg ikke, gjorde du vel?"‏

Ingen kommentarer: