mandag 10. januar 2011

Sølvtunge toaster eggerøre‏

Nope, jeg tuller ikke. Dette var det faktiske måltidet. Seriøst, du vil virkelig ikke se menyen.

/sigh

Tilbake til det skrikende skrivebordet...

Jeg har blitt sugd inn i World of Witchcraft-universet. Takk til min første gamemaster som ville ha meg med på dette ”klassiske” D&D-ish tabletopgamet. Kan ikke annet enn å være fornøyd.

Det ble begått gale grep fra min part til tider, men det er jo det som er morsomt i et rollespill – muligheten til å gjøre feil er så fristene og uskyldig at du nesten ikke kan la være. Dessuten er jeg jo ganske så fersk innenfor settingen, så jeg tar dette som en læringskurve og setter lista lavt til å begynne med. Karakteren min grenser vel noe mellom lawful evil/neutral på den ene siden og neutral good/lawful (eksempel på oversikten finner du her). Litt avhengi av situasjonen, selvsagt. Har ikke kommet til det stadiet hvor jeg kan plassere vedkommende i boks helt enda.

Gode nyheter, alle sammen! Googletranslation kan faktisk oversette dette på den rette måten!

Kan det bekreftes at Ekorn ikke skal ha tre servietter?

Ja, det er bekreftet at Ekorn ikke skal ha tre servietter.


Og så, helt til slutt, fordi jeg synes det er en passende avslutning og forklarer hva jeg faktisk holder på med etter beste evne når jeg ikke gjør andre ting men blir tvunget av meg selv til å ta steg inn i en nyskapt verden, har jeg virkelig ikke annet å stønne frem med et skrikende glis som rammer deg hardere enn du er villig til å innrømme, kommer så det passende og konsise budskapet som ikke overlater særlig mye til fantasien, da av den grunn at så å si samtlige skal kunne ha en mulighet til å tolke frem en forståelsesfull betydning av mitt følgende skrevne ord BRAINS!

Ingen kommentarer: