søndag 23. januar 2011

Det finnes to grupper arrangører. Den første er Fantasy Inlaiv. Den andre er alle andre.

Dette er faktisk ikke en overdrivelse heller, Dwayne. Hvor skal jeg begynne? Hadde en herlig og plausibel rolle som homofil ektemann med ei eks fra tre eller syv fot under, et konsern som ramlet rett i hendene på fienden, et brutalt avslag per telefon (andre gang jeg har blitt dumpet slik, selv om jeg ikke tok like pent denne gangen for spillet sin skyld), traff Rachel (eks-kona) og fikk ropt ut be besvart mer "it's a-laiv", overtalt min far til å opprette et firma som skulle fronte Mary Kay (greit, jeg fikk panikk og måtte improvisere villt), en ulykkelig avsluttning på det jeg selv hadde oppfattet som en lykkelig tid og så sykt mye mer.
Vil du vite mer?

En annen ting som gjorde kvelden var å treffe min kjøre søster (begynner å bli mistenkelig lik Joey der, føler jeg) fra en tidligere laiv. Vil du vite mer? Hun innrømte at hun av grunner hun selv best vet klikket på en liten link som førte henne hit. Reaksjonen på hva hun sa kan ikke beskrives med ord, så jeg gjør det på en annen måte. Eller i det minste gjøre et forsøk.
/hug
Du vet hvem du er og du vet hva du har gjort!

Note to self - ha alltid med deg våtservietter på laiv, selv om du ikke har planer om å bruke dem.

Ingen kommentarer: