lørdag 4. desember 2010

Fragmentariske blink, daglig gjennom sort tøy, holdbart uten virkelighet.‏

Etter avtale med Ekorn har jeg pålagt meg selv sølibat frem til jeg ser en bestemt person igjen. Hvorfor? Fordi jeg har lyst til å teste selvkontrollen min. Fordi jeg aksepterer og ikke blokkerer når forslag kommer på bordet. Fordi jeg har andre måter å få brukt seksuell energi på som jeg vet jeg bare har godt av å overføre andre steder og utføre istedenfor. Gleder jeg meg? Nei. Kommer jeg til å hate dette ute underveis i prosessen? Å, ja da. Gjennomførbart? Definitivt, jeg setter jo pris på en utfordring i ny og ne. Reel prognose? Dette skal jeg klare!

Tobias reddet meg i kveld. Flere ganger.
Og dette da jeg kom hjem.

Grant me the serenity
To accept the things I cannot change;
Courage to change the things I can;
And wisdom to know the difference.


I must not (verb form of an emotion). (emotion) is the mind-killer. (emotion) is the little-death that brings total obliteration. I will face my (emotion). I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the (emotion) has gone there will be nothing. Only I will remain.

Ingen kommentarer: