tirsdag 21. september 2010

Om å få klemt fingrene sine til blods‏

Tja, hva kan jeg si? Det var en tanke ubehagelig med selve oppskrapingen var det jo, men etter som man var under observasjon av kunder kunne man ikke reagere på dette. Da jeg merket den dumpe dunkingen av det varme blodet som nå begynte å renne nedover hånden min var det min hensikt å holde dette skjult, noe jeg også håper jeg klarte da vedkommende ikke bemerket de røde stripene langs min venstre neve. Det som overrasker meg hver gang jeg er i kontakt med en er at kroppsvæsker holder kroppstemperatur. Logikk ville tilsi at man skulle se og forstå sammenhengen, men den unnslipper meg til stadighet, helt til neste gang jeg kommer borti en av dem igjen.

Plaster på tre fingre skaper ikke akkurat bevegelighet da jeg nå etter beste evne vil forsøke å holde skadede kroppsdel i så mye ro som mulig.

Ingen kommentarer: