tirsdag 31. mars 2009

Dette burde egentlig vært et mer forbredt innlegg

Okei. Jeg har absolutt ingen anelse om hva det var som trigget dette, men jeg har en sterk mistanke om at det var noe om fire kvinner i New York som hadde noe med saken å gjøre. Noe med menn og noe med baller... Men beinet sitter for godt fast i brødsaksen til å være behjelpelig.

Spørsmålet er ikke lenger hva, for jeg vet at jeg aldri kommer til å få svar på slike tankehalvsigder. Spørsmålet er hvorfor spørsmålene forsvinner.

Venn av meg, som jobber (og går på skole), slet med en oppgave sist uke. Kom frem til at vedkommende var mer in toutch med moderne moderne språkbruk og bartilstandene i byen. Bryr meg egentlig ikke så mye da jeg sjelden (merk, aldri) går ut, med mindre det er sammen med venner. Og siden mine venner stadig blir færre er det en klar negativ utvikling å syne på min "ut på by'n"-statestikk. Men det gjør ingenting, for det plaget meg mer at et konservativt spåk ikke lenger fungerer i den foretningsmessige hverdag. Greit nok at folk er unge, men må de bringe med seg den unge kulturen videre også?

En annen ting som plager meg nok til å gi fantasivennen min luftmagesår er hvor raskt skitne et par brilleglass kan bli.

Ingen kommentarer: