søndag 22. mars 2009

Bæstardens sønn

I am the one.
Denne setningen blir stadig brukt, enten det er i levende live, i skuespill, i bøker, i filmer, i spill, i underholdning generelt. Sier det virkelig så mye om oss at vi må være den eneste?

Om du som meg av og til finner tid til overs (samt har noen av mine mangfoldige preferanser), kan jeg unngå å gjenta meg selv. Det gjør derimot ikke denne fyren.
http://www.guardian.co.uk/culture/2009/mar/19/battlestar-galactica-review

Min tyske venn har en rygg uten knuter eller lignende. Dessuten holder han gode venner og like god humor. Om du ikke har min assosiasjon til ordet ”hobbit”, men heller ikke deler synet som blir ytret i Sex and the City… Vel, det minner. Vennlighet, øl, latter, en hule med vinduer. Alt i alt en opplevelse man skal gjenta. Frivillig.

De vakre menneskene gikk og skjøt seg i bakgården.
- There will be pain.
- I’ll scream.
- A great deal of pain.
- I’ll scream very loudly.

Ingen kommentarer: