torsdag 29. januar 2009

Min kollega kan lage kaffe!

Og vi snakker goood kaffe også, meget god. Vi snakker noe som en meget kritisk dame når det kommer til kaffe ville sagt at den var over gjennomsnittet. Uansett betyr dette at jeg nå ikke trenger å betale i bøtter og spann, men bare med et smil og en kompliment for sort varm væske. Er ikke verden god?

Som den gode leser jeg er kommer folk trekkende med stoff de ønsker jeg skal føre øynene på. Så langt er nevnte prosjekt a song of ice and fire (fantasy). Så står Twiligtbøkene for tur. Så følger flere tykke volumer som har sneket seg ulest inn i bokhylla. Er det mer jeg burde få med meg? Ja, et sitat. Hold deg fast, her kommer det.

”Those big brown animals that love appels, I’m sure you’ve seen them. Four legs and a tail.”

1 kommentar:

Abusos sa...

Aaargh, frustrerende! Hvor er det quotet fra?! Gaaaal, for nå husker jeg det ikke lengre, og det er jo så bra! *slår hue i målskiven i taket*
Men hester ja; hestr og hestinum.