mandag 4. august 2008

Natt til 30/7

Statusrapport.
Svetter som en gris, håret begynner med midtskill igjen og jeg har kortermet skjorte. Tidligere på natten, usedvanlig varmt. Nå, bedre, vifter som fungerer, vann med isbiter.
Nesten hodepine. Deilig trang skjortekrage og slips. En tanke trøtt. Glad jeg har en seng som venter hjemme.

Newsflash:
Jobben som nattevakt varer til midten av august da jeg dekker en som er syk. Etter det får vi se hva som skjer.

Newsflash x2:
Jeg har takket nei til Trondheim og blir på Østlandet på ubestemt tid.

Newsflash x3:
Mye på en gang.

Newsflash x4:
Flytting.

Newsflash x5:
Enhver form for argumentasjon mot eller for min bestemmelse er nytteløs – jeg har fattet min beslutning.

Newsflash x6:
Jeg står ved min beslutning.

Newsflash x7:
Jeg liker vaktlista mi for august.

Newsflash x8:
Og jeg er lei av å publisere nyheter. Nå er det deres tur til å overraske.

Ingen kommentarer: