torsdag 14. august 2008

Det er Moskvavær ute…

Det vil si at det regner, er kaldt og uten streif av sol. Skjønt, så stille i Moskva vil det ikke være før etter en atomeksplosjon. Tross alt er den russiske hovedstad meget større enn vår egen. Men det betyr ikke at de er heldigere stilt med været sitt.


New York har sikkert sol. Det har de også, men ikke før senere på dagen, for om morgenen skal det hølje i byen. Nei, da er nok Moskva mer heldigere enn sin nabo i Amerika. Litt regn om morgenen, så følger et par dager med lette skyer, sol og god temperatur. Også var det klart for en uke med regn her i landet…


Jeg har ikke bestemt meg for hva fremtiden skal medbringe, men jeg vet en ting: Og det er at jeg kommer til å gjøre det beste ut av det. I det minste for min egen lykke.

Mute; M ut.

Ingen kommentarer: