fredag 25. juli 2008

Samme prosedyre som natten førut.

Forskjellen er at jeg gjør mer denne natten, pluss at jeg har med egen PC. Det hjelper, merker jeg. Godt med personlig tastatur som responderer hyggelig på mine fingre.

Kort oppsummering av dag. Stått opp sent og ble vekket av en melding. Dratt opp til Nøklevann en time etter den brå oppvåkningen, fikk spankulert på steiner og vadet i vann. Bade ble det også gjort mye av. Dvs hele fire ganger på seks timer. Og det er mer enn det jeg plasket i vannet på ferien min! En lang svømmetur ble det også til. Både masasje og svømming på to dager. En skulle nesten tro jeg hadde blitt medlem av sunnhetens tjeneste. Men det har jeg altså ikke enda.
Enda, altså.
Uansett. Jeg fikk beveget mitt legeme og mine muskler til treningens fornøyelse. Så det skulle ikke være et problem. Ikke enda. Nei, tvert om, jeg føler meg sprekere og mer ungdommelig enn jeg har gjort på lenge. Ryggen verker ikke heller. Ikke en gang litt.
Videre, men bort fra hendelsesforløpet jeg nå har gitt en kort beskrivelse av. Tid for å leke seg på nett.

Ingen kommentarer: