fredag 11. juli 2008

Hva jeg skal ha skrevet i elegante bokstaver ved min begravelse… kl 23.09 3/7 – kl 02.49 4/7

Goodbye cruel world
I’m leaving you today
Goodbye
Goodbye
Goodbye
Goodbye all you people
There’s nothing you can say
To make me change
My mind
Goodbye


Nevnte jeg at verdens undergang kan være både vakker og oppløftende? Særlig når det gjelder en filmproduksjon og heltene klarer å redde menneskeheten likevel, til tross for kraftige tap. Okei, det er midt på natten, det kan ha noe med saken å gjøre. Jada, jeg er helt idiot som ser på film på en tid av døgnet hvor jeg skal stå opp. Kan fortsatt rekke et par timer…

Lost in space.

Ooops… Glad jeg kan være glad og gal samtidig, selv om tastaturet leker FUCK YOU med meg. Hadde jeg ant hva som kunne være morsomt og ironisk av kransekaketoppen ville samtlige andre skoggledd så granskauen ramlet sammen og ble til løv på bjørkebakken. Ergo ville det ta tid å finne ut av. Max tid til undertegnets wake-up-call; 2 h 38 min. Nighty night. Bite, little bedbugs. Bite. Bite me hard…

Ingen kommentarer: