fredag 11. juli 2008

Hei. Er dere fortsatt i Sørenga? 00.15 5/7

Det er så stusselig å få meldinger som bare består av ett eneste ord. Meldinger som består utelukkende av ord som ”Greit”, ”OK”, ”Jada”, ”Hei”, ”Ops”, ”Awsome”, ”Care”, ”Takker”, ”Takk”, ”Snart”, ”*navn*”, ”*stedsnavn*”, ”Hva” ”Har”, ”Hvem”, ”Hæ?”, ”Sorry”, ”Seff”, ”Syk”, ”Kvalm”, ”Spyr”, ”Sender”, ”Heftig”, ”Sent”,, ”Ja”, ”Spør”, ”Skal”, ”Planlagt”, ”Seriøst”, ”Kommer?”, ”Dratt”, ”Vil”, ”Ingenting”, ”Bankers”, ”*bokstav*”, ”*tall*”, ”Månefisk”, ”*gjøremål*”, ”Kanskje”, ”Muligens”, ”Ser”, ”Sett”, ”Trøtt”, ”Ring”, ”Sånn” og ”Sees” er SMS’er jeg klarer meg uten i alle fall, med eller uten spørsmålstegn, utropstegn, punktum eller ingenting bak. Vel, kanskje et par av dem eller flere er greie å ha i innboksen sin, men ikke særlig mye mer. Kommer grusomt an på situasjonen. Legg merke til at jeg ikke lister opp verken ”Ja” eller ”Nei” da disse er såpass vesentlig og strengt tatt trengs da de er helt forståelige og som oftest helt nødvendige å få avklart.

De snakker om å avslutte Facebook. Det håper jeg virkelig ikke de gjør. For uansett hvor allment det er, så er den praktiske nytten vidunderlig fordi (nesten) samtlige er der, siden er totalt vanedannende og når først undertegnede kom meg inn på det, så burde det søren meg få fortsette med å leve lenger!
Rip Facebook gir liksom ikke en helt god klang heller…

Even less er kveldens sang.
Kveldens band er Porcupine Tree.
Nattens status er våken.
Kveldens viktigste hendelse har bestått av to ting: Søvn og sletting av meldinger på mobil (det var et spørsmål om plassmangel).
Maskinens status er snart ferdigladet.

Ingen kommentarer: