mandag 7. juli 2008

Fuck

Jeg har opplevd en ny fascinasjon for dette ordet. Jeg liker det. Også passer det til enhver sammenheng. Ikke? Nevn èn anledning hvor du ikke kan bruke ordet fuck.

Bare å gi opp.

Også klinger det så bra. Har du ikke tatt ordet før i din munn er dette tiden. Si det høyt. Si det lavt. Hvisk det. Skrik det ut så alle hører deg. Nyt det, la det rulle på tungen, slikke deg om leppene, sleng det ut så spyttet spruter, lengt etter det, oppdag betydninger av det du ikke forventet, smak, sug og lev det.

Du vet du er ute på noe sært når din mor ringer til en venninne og begynner samtalen med setningen "Hei, du glemte halsbåndet ditt" innenfor hørevidde. Selvsagt var det snakk om et hundehalsbånd til et liten firbeint vesen, men selve situasjonen gav meg en helt annen type vibber.

Vaniljemennesker er også klar over betydningen sub (de mener subwoofer).

Og regnet faller ned ute eller kommer inn på besøk gjennom stuevinduet ditt. Like behagelig begge deler, egentlig. Dog, det siste er ikke noe jeg fivillig vil oppleve igjen i den nærmeste fremtid uten å ha en drøss med tørre håndklær til rådighet.


Nevnte jeg at jeg drar sørover til enda mer regn? Joda, det er snakk om ferie. Mer innformasjon kommer sikkert senere. Gjør det ikke det, så synd for dere.

Ingen kommentarer: