onsdag 4. juni 2008

04.06.08

Jeg liker symmetrien i tallrekken, den er så pen og systematisk. Også passer den så godt til dagen og gleden.

Hva er egentlig lykke? Jeg kan ikke svare for andre, men gjør et forsøk for meg selv.
- Lykke er den følelsen du har når du er fornøyd med noe.
- Lykke er å bli regnet med når du ikke forventer det.
- Lykke er en god hårdag som holder hele dagen på jobben.
- Lykke er en positiv og uforberedt overraskelse.
- Lykke er å bestemme seg for å ha en god dag før du går ut døren.
- Lykke er å finne en ny kombinasjon av klær du ikke har brukt på en stund.
- Lykke er å passe inn på en måte som skiller seg ut.
- Lykken er å være unik.
- Lykken er en anbefalt og lånt tegneserie fra en venninne når du finner lesingen utrolig spennende.
- Lykken er en smilende sjef.
- Lykken er å børste støv av skoene dine så de ser skinnende ut.
- Lykken er å kjenne håret hoppe opp bak deg når du går raskt ned en trapp.
- Lykken er å våkne før vekkerklokken.
- Lykken er å sove uten t-skjorte og ikke fryse eller ha stive skuldre når man står opp. Lykken er sjølyder.
- Lykken er en støvete landevei om sommeren.
- Lykken er å bli lettet etter en konfrontasjon som kunne vært ubehagelig.
- Lykke er å ha et sted å stasjonere bagasjen din.
- Lykke er navnet på lillesøsteren til eksen din.
- Lykken er et lite barn som pludrer i vei på vaklende føtter og ser på deg storøyd og glad med en smilende mor som passer på.
- Lykken er endorfiner.
- Lykken er en avslappet stemning.
- Lykken er når sulten går over.
- Lykke er fornøyelsen etter en god middag og et langt piss.
- Lykke er nytt blad i barberhøvelen som fører til strålende og positivt overraskende resultat.
- Lykken er å vite når en skal gi seg.
- Lykke er å finne noen som er glad i deg tilbake.
- Lykken er å fullføre en oppgave og få en takk for at du gjorde det.
- Lykke er å høre setningen ”the lift is on your martinhand side”.
- Lykke er å vite at andre er trøttere enn deg.
- Lykke er et kort blaff over et gitt tidsrom.

Sånn, det burde oppsummere det meste om hva jeg har følt på jobben i dag, tror jeg. Jo, også støtte jeg på et par mormonere i slottsparken Facinerende mennesker, må jeg si. Meget facinerende mennesker.

Siden kjærligheten ikke har banket på døren min enda, velger jeg å sikre meg før jeg gjør noe på impuls. Vente og se hva som skjer. Og historien? Skroll bare lenger ned.

Glad i dere, alle sammen. Tusen takk for en fin dag!

Varme klemmer fra forfatteren

Ingen kommentarer: