lørdag 3. mai 2008

Togtur

Tog er hyggelig å ta. Bedre enn buss over lengre avstander i alle fall. Denne gangen var det snakk om mer enn et par timer, så jeg fikk sovet, sett film (batteriet gikk ut etter ca halvparten, men det blåser vi i), lest mange kapitler videre i boken jeg holder på med, ført ned et par ord og setninger i den andre boken min (skriveboken, ikke DEN boken), spist mat, frukt og sjokolade, sett røde grantrær under Skyggen og opplevd Supertramp fra nabogutten til venstre en rad bak meg (ekteparet foran han igjen hadde en mann som så på meg mer enn det normalt var, så jeg sendte han et par blikk). Til tross for mye på skinnene var det ikke mye madrassbæring å spore her til gatene, det sto min vertinne for da jeg selv var hanskelig med paraply, koffert og smil. Også skulle det være ”ut i skog og mark”-prosjekt ved linja i morgen… Sko var det jeg skulle ha husket på… Får håpe det går bra utenom – mer informasjon om nevnte hendelse følger.

Et levende opptak av noen FLINKE musikere og lyd sto øverst på listen. Så følger min venninnes åsyn og hennes venninne, som for anledningen var kledd i vårgult og lignende fargeklattspraker. Synd det med brevet, men nå har man en rikelig overraskelse i bakhånd. Ikke en god historie som det kunne blitt, så derfor venter man litt med videre tanker om tema.

Opp klokken halv åtte på en ”fridag” og så gjøre noe jeg virkelig ikke har bedrevet med på lang til. Kan bare si jeg gleder meg!
m ut.

Tortur?

3 kommentarer:

Abusos sa...

Ah, det er behagelig lesing disse innleggene dine m! Og jeg setter stor pris på at du kunne komme på besøk over helga, det var riktig så hyggelig=) Gleder meg til å lese dine tanker om resten av besøket.
(Hvilket minner meg på at jeg må få oppdatert min egen blog snart. Mye uskrevet som venter på å bli nedtegnet...)
- S

MaritSyux sa...

Hei, du...
Du skriver i sannhet godt, Martin. Ja, alle disse innleggene var virkelig god lesning, selv om det kanskje ikke gir annen mening enn sinnstilstander. Litt Veronica. Nydelig.
Klem?
Hm. Føler meg som et problem snarere enn en løsning..

Skikkelseskifter sa...

Utfordring!