søndag 11. mai 2008

Til et deilig sted

Jeg sitter på bakrommet og spiser en is sjefen min, vel, nestsjefen min, har kjøpt til meg, selv om jeg sa jeg ikke hadde kontanter for øyeblikket. Klokken er åtte, et piano spiller i bakgrunnene dempet avslapningsmusikk, selv om kjenninger som Yesterday, Memory og Over The Sea gjør sitt inntog en gang iblant.

På toppen av hotellet er det er flagg som vaier mot den ensfargede himmelen. Det så jeg da jeg klatret opp og ut av syvende etasje. Litt Titanicfølelse. Må innrømme det.

Nøt sjokoladen som en kvinne og isen som en unge. Speilbildet var for min egen del.

3 kommentarer:

Abusos sa...

Hvorfor i all verden klatret du opp og ut av syvende etasje?!

Skikkelseskifter sa...

Det var en dør jeg ikke hadde gått gjennom, samt et forsøk på å nå flagget som skulle ned senere på dagen. Merk, denne døren førte ikke til flagget, men fortsatt et koselig sted.

Abusos sa...

Interessant nok, og sikekrt litt spennende=) Det må være flott å se Oslo fra noe annet enn bakkenivå...