tirsdag 6. mai 2008

Jesu Kristi Kirke arbeider på en søndag!

Stemmer det; man kan få seg en god latter av slikt. Manen på hesten var god den og. Men det var resten for så vidt også da, så det hele var ikke det helt store.
Pondus, Radio Gaga og musikk uten navn, en leken lekkerbisken (min mors hund, ikke et hunkjønn jeg har fått draget på og absolutt ikke frøken S!) samt pizza på døren.


Jeg er i Trondheim hos frøken S og storoser av kos, hygge og høy på livets små gleder da kortet mitt blir avvist. Og det har skjedd før den samme uken også, har det! Redsel sprer seg, både over ubehaget i situasjonen og det faktum at jeg ikke har penger. Forbruk må ned, så mye er klart. Direkte misantropisk og dirrende skuldre.

12 velbrukte timer, og kr 200 til frøken S.

2 kommentarer:

Abusos sa...

Ja, og hold for all del hviledagen hellig!

Pizza gjennom dørkarmene iallfall, pizza PÅ døren hadde bare blitt sølete og ikke særlig hyggelig å fortære etterpå. Dog seansen om å henge den opp på døren kunne vært svært artig...

Skikkelseskifter sa...

Jeg spør meg selv - hvorfor tenkte vi ikke på det når den kom? Og jeg svarer meg selv - for vi var sultne, regner jeg med.

Tar det til neste gang?