fredag 30. mai 2008

Dagens lille hendelse med smak av popkultur

- Du finner nærmeste bok for hånden.
- Åpne den på side 123. Åpner den og blar deg frem/bakover til side 123.
- Let nedover siden til setning nr. 5.
- Skriv de tre neste setningene ned og publiser dem på nettet.

Egentlig et ganske meningsløst gjøremål, men jeg gjør det for det.

Boken er ”M is for Malice” av Sue Grafton.

”I guess it depends on what he says to them. Ultimately, of course, this is probably something for the lawyers to discuss. I think they want to be honorable”.

Sånn, da har jeg gjort mitt.

4 kommentarer:

MaritSyux sa...

Du manglet en post for "et par ganger daglig".. :(

Skikkelseskifter sa...

Jeg regner ikke med slik popularitet angående mitt publisiterte hobby-arbeide. En gang om dagen var mitt beste håp.

Maria sa...

Du mangler et alternativ for 'hver gang du skriver'. Jeg har rss-feed, jeg får beskjed når du skriver, og de dagene du ikke har skrevet noe gidder jeg jo ikke å komme på besøk til siden din.

Skikkelseskifter sa...

Moderne teknologi... Kan du tilgi meg for å ikke regne med den slags?