søndag 17. februar 2008

Fortid og status que

Kort oppsummering av fredagen.
Traff Janette ved den blå steinen (der samtlige i Bergen leter etter noen) før vi gikk til lunsj sammen. En veldig hyggelig lunsj. Det var til sist tid for å vandre hjemover for oss begge, så det var det vi gjorde (hun med buss og jeg for egen maskin). Hjemme satt Maria og sov, så jeg handlet middag jeg har tenkt å lage søndag (wok, om noen lurte på det). Etter intens hyggetid på alt annet enn et ikke-anstendig plan gikk vi ut for å feire Martins bursdag (en navnebror, ikke meg) ved å spise tapas. Til sist endte vi opp på Fincken, der jeg lærte mer om meg selv og var kald på føttene nesten hele kvelden.

Kort oppsummering av lørdagen.
Sto opp sent, spiste frokost og ble sittende på Internett i stua til Maria mens vi hørte på p3's juntafil som omhandlet BDSM og gruppesex (vi slo av programmet kort etter at Morten og Espen gikk av luften). Videre ble vi sittende på weben før vi fant ut at klokken var mange og vi begynte å gjøre oss klare til laiv - ergo spiste vi middag (kvinnen er flink til å lage bakt potet) før vi pakket sakene og styrtet på dør. Vi tok følge med noen min vertinne kjenner og en hun ikke kjente fra før av som jeg ble gående og snakke med, da spesielt om barn og oppdagelse. Veldig hyggelig jente med samme utdanningsplaner. Grei laiver også.

Kort oppsummering av englelaiven.
GUd Herren ville lage en Skapelse, engelen Abaddon (meg) forsto ikke poenget med denne skapelsen pga alt som har en Begynnelse vil naturligvis ha en Slutt, nettopp fordi det ikke har vært til fra Evig Tid (liksom oss engler og GUd Herren). Abaddon fant sin mening hos Mammom som heller ikke likte Skapelsen, så Abaddon gikk inn før å ikke la verden bli skapt. Så fordømte GUd Herren Azazel (denne fyren kom med idèen "fristelse" til Skaperverket, fyren var genialt god med plastelina og hadde noen imponerende røde vinger), noe vi kommende fallende engler tok som et tegn på fri vilje, at GUd ikke var god og at det var vår plikt å kjempe mot han. Det hele endte med at alle kommende fallende engler toget ut fra GUd Herrens vaffelbar med himmelske vafler og Herrens røde saft hvor vi så satte oss på dametoalettet for å drikke rødvin som Lucifer hadde knabbet. Etter det lagde vi Helvete.

Søndagen så langt. Ligget i sengen, våknet klokken tre (ny personlig rekord jeg ikke er stolt over) og skrevet dette mens sulten begynner å gjøre seg gjeldende. På tide med litt mat og masasje.

Ingen kommentarer: